Walking Dead's Country

Te mit tennél, ha az országodat elárasztanák a zombik, és a billentyűzet maradna az egyetlen fegyvered?

Friss topikok

  • K12K23 (törölt): @K12K23: Bocs azt akartam írni, hogy Illinois állam azon belül Chicago. (2013.09.19. 16:09) Búcsú a fegyverektől
  • serial sinner: @TaTa86.: "Ráadásul túl sok remény sincs a változásra" Ez a teljesen belterjes közeg, ami körül v... (2013.08.05. 00:02) A német példa
  • TaTa86.: Úúú zombik! Lájk. :D (2013.03.29. 21:29) Walking Dead's Country lexikon

A hét mondata 2013/39

2013.09.30. 18:27 serial sinner

 Aki nem ad bele mindent, az jön nekem 25 évvel - mondta Orbán Viktor múlt hét szombaton a Fidesz kongresszusán, és ezzel egyedüli indulóként megnyert az első A hét mondata szavazásunkat. 

Gondoltam én is összeírom, hogy ki mennyivel is jön nekem. Előre is bocs, de nem volt időm bonyolult matematikai modellek lefuttatására, így lehet, hogy számok néhol egy kicsit pontatlanok lesznek.


Top 3: Károlyi Mihály 1000 év

          Kádár János 100 év

         Orbán Viktor 50 év

Ezek közül sajnos már csak egy van, akin be lehet hajtani a tartozást...

Szólj hozzá!

Címkék: politika történelem A hét mondata

A bejegyzés trackback címe:

https://wdcry.blog.hu/api/trackback/id/tr135541787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása